tisdag 15 februari 2011

TRE

Varning: Tråkigt och bittert inlägg.

Blir så trött på mitt mobila bredband. Har en sådan här rosa, söt liten dongel som man inte tror kan skapa särskilt stor frustration (själva dongeln i sig kanske inte utgör själva irritationsmomentet, men det är den man vill slänga i backen). De senaste två veckorna har mitt Internet varit så djävulusiskt långsamt. Flera gånger om dagen kopplas man bara bort från Internet och när man väl är ansluten tar det ungefär 1 minut att komma in på en hemsida.

Har nu ringt 3 ggr (till 3, hehe) till teknisk support och här har det avinstallerats och ominstallerats, tagits ut SIM-kort, raderats historik (den trevliga tjejen jag pratade med sa att jag skulle radera/rensa alla cookies, hrm? ja, det skippade jag...) och gud vet vad. Men ingeting fungerar.

De jag är mest irriterad på är killarna i 3-butiken i S:t Per Gallerian. Förlåt, inget utpekande egentligen, förklarar bara läget. När jag kom dit och berättade om mitt problem sa ena killen att: "Ja, du är faktiskt inte den enda som har kommit hit och berättat om samma problem. Du är SÄKERT den 12:e kunden idag som har kommit och klagat."("så kom inte hit och tyck synd om dig själv" var undertonen) Han sa även att han inte ens behövde kolla på min dongel, detta var "3:s problem" som höll på att undersökas.
"Men... du är inte sugen på att kolla på något annat då?" Jävla säljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar